г. Херсон, Комкова 80 В

моб.: 067 552 69 50

тел.: 099 735 58 50

факс.: (0552) 42-82-21, 26-70-65

Оновлений реєстр РРО

ДФСУ наказом від 04.01.2019 № 8 затвердила оновлений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

Подробнее
Как зарегистрировать РРО

Предоставляем Вам разьяснения для пошаговой регистрации кассового аппарата в органах государственной фискальной службы

Подробнее
Памятка пользователю РРО

Здесь Вы найдете ответы на часто задаваемые вопросы

Подробнее
Все статьи и публикации

реестр РРО

Оновлений реєстр РРО Оновлений реєстр РРО
09.01.19


Повідомляємо, що Державна фіскальна служба України наказом від 20.04.2017 № 275 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), який розміщено за посиланням
або переглянути тут:   Д Е Р Ж А В Н И Й    Р Е Є С Т Р


Роз’яснення щодо оновленого реєстру

Державний реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації (розділ І), а також первинна реєстрація яких заборонена (розділ ІІ).

При цьому втратив чинність Наказ ДФС України від 01.04.2018 №271.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» уповноважені банки, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зобов’язані:

1) проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;

2) проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій;

3) зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції;

4) застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

5) видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції;

6) здійснювати операції з купівлі-продажу іноземної валюти тільки за рахунок коштів банку;

7) забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту;

8) проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

9) забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.


Державна фіскальна служба України інформує

Відповідно до статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» уповноважені банки, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зокрема зобов’язані:
проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій; зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції; застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій; видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції; забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту; проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.
Наказом ДФС від
04.01.2019 № 8 затверджено нову редакцію Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, які дозволені до використання суб’єктами господарювання усіх форм власності.
Зокрема, до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено модель реєстратора розрахункових операцій КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1 (позиція 71 Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій). Зазначений реєстратор розрахункових операцій являється спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

В зв’язку з викладеним, ДФС звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з купівлі-продажу іноземної валюти, щодо можливості використання в господарській діяльності моделі реєстратора розрахункових операцій КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1 для неухильного виконання вимог чинного законодавства.