г. Херсон, Комкова 80 В

моб.: 067 552 69 50

тел.: 099 735 58 50

факс.: (0552) 42-82-21, 26-70-65

Оновлений реєстр РРО

ДФСУ наказом від 20.04.2017 р. № 275 затвердила оновлений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

Подробнее
Как зарегистрировать РРО

Предоставляем Вам разьяснения для пошаговой регистрации кассового аппарата в органах государственной фискальной службы

Подробнее
Памятка пользователю РРО

Здесь Вы найдете ответы на часто задаваемые вопросы

Подробнее
Все статьи и публикации

реестр РРО

Оновлений реєстр РРО Оновлений реєстр РРО
24.04.17


Повідомляємо, що Державна фіскальна служба України наказом від 20.04.2017 № 275 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), який розміщено за посиланням
або переглянути тут:   Д Е Р Ж А В Н И Й    Р Е Є С Т Р


Роз’яснення щодо оновленого реєстру можна переглянути

Державний реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації (розділ І), а також первинна реєстрація яких заборонена (розділ ІІ), у кількості 141 модель.

При цьому втратив чинність Наказ ДФС України від 01.04.2016 №271.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» уповноважені банки, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зобов’язані:

1) проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;

2) проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій;

3) зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції;

4) застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

5) видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції;

6) здійснювати операції з купівлі-продажу іноземної валюти тільки за рахунок коштів банку;

7) забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту;

8) проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

9) забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.


Державна фіскальна служба України інформує

Відповідно до статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» уповноважені банки, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зокрема зобов’язані:
проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій; зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції; застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій; видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції; забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту; проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.
Наказом ДФС від 16.06.2016 № 535 затверджено нову редакцію Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, які дозволені до використання суб’єктами господарювання усіх форм власності.
Зокрема, до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено модель реєстратора розрахункових операцій КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1 (позиція 71 Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій). Зазначений реєстратор розрахункових операцій являється спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

В зв’язку з викладеним, ДФС звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з купівлі-продажу іноземної валюти, щодо можливості використання в господарській діяльності моделі реєстратора розрахункових операцій КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1 для неухильного виконання вимог чинного законодавства.